moschino-fresh-coutureMoschino weet aan het begin van 2016 alle ogen op zich gericht te krijgen met het nu al meest spraakmakende parfum van 2016; Fresh Couture. 

Je kan er niet om heen. Moschino Fresh Couture is een echte eyecatcher. Het flacon van het parfum is zo onderscheidend dat iedereen in de parfumwereld het erover heeft. 

De nieuwe hoofdontwerper van Moschino, Jeremy Scott, heeft sinds zijn aantreden in 2013 al voor diverse legendarische collecties gezorgd voor het modehuis. Zo waren in zijn collecties Junk Food, Barbie en SpongeBob te zien. Nu is zijn input vertaald naar een nieuw parfum dat het parfummerk Moschino meteen weer groot op de kaart zet.

Jeremy Scott wist van iets zo alledaags als een schoonmaakproduct, om te toveren tot iets kostbaars als een luxe parfum. Het ultieme contrast tussen het alledaagse en luxe. Moschino zet zichzelf met deze eyecatcher weer in de spotlight en laat gelijk op een vernieuwende manier zien waar het merk voor staat. Moschino is jeugdig, 'fun', 'edgy & statement'. Met Fresh Couture schokt het de parfumwereld en zoekt het merk opnieuw het randje op zoals het eerder al in mindere mate deed met Cheap & Chic.Tegelijk is het 'fun' en orgineel, precies waar Moschino voor staat. 

Het unieke parfum opent in de top met mandarijn, bergamot en ylang-ylang. Het hart van de legendarische geur wordt gevormd door frambozen, witte pioenroos en osmanthus. In het basis sluit Fresh Couture af met lichte houtsoorten, witte patchouli en ambroxan.

Het parfum is uitgevoerd in een 30ml, 50ml en 100ml en wordt begin 2016 gelanceerd in Nederland. Fresh Couture zal als een van de eerste worden gelanceerd op onze site.