Veel gestelde vragen

Over ParfumWebshop.nl

- Zijn de producten die ParfumWebshop.nl verkoopt origineel?
Alle producten die u bij ons in de webshop kunt bestellen zijn identiek aan producten in elke willekeurige parfumerie speciaalzaak. Alle producten zijn origineel en van gelijke kwaliteit, maar ook van dezelfde leveranciers als bijvoorbeeld bij Ici Paris en Douglas.

- Hoe kan het dat ParfumWebshop.nl zo voordelig is?
Wij nemen genoegen met lagere winstmarges dan andere parfumerieen en hebben afspraken met onze leveranciers.

- Een product is al tijden niet in voorraad. Wanneer kan ik het product weer bestellen?
Helaas komt het voor dat bepaalde producten niet meer of moeilijk leverbaar zijn. Wij doen er alles aan om deze producten nog te kunnen leveren, maar dit is niet altijd mogelijk. Wanneer een product al langere tijd uit voorraad is, kunnen wij helaas niet aangeven op welk moment dit artikel weer leverbaar zal zijn. U kunt wel altijd een E-mailadres invullen bij het product. U krijgt dan van ons automatisch een E-mail zodra het weer binnen is.

- Hebben jullie ook kortingscodes?
Het antwoord op deze vraag leest u hier.

Bestelproces

- Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
U ontvangt van onze een bevestigingsmail van uw bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen of u heeft gekozen voor "Achteraf betalen", zullen wij uw bestelling klaar gaan maken. Het pakket van uw bestelling wordt vervolgens overgedragen aan PostNL. PostNL bezorgt uw pakket in de meeste gevallen de volgende dag al.

- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen die niet binnen 12 dagen worden betaald, worden automatisch geannuleerd. Hiervoor hoeft u ons niet in te lichten tenzij u heeft gekozen voor achteraf betalen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op de inlogpagina wordt om uw wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord heeft u opgegeven bij de registratie. Wanneer u deze vergeten bent, kunt u hier klikken om een nieuwe aan te vragen.

Betaling

- Ik heb zojuist betaald, maar bij de bestelling staat dat de betaling nog niet is ontvangen.
Wanneer u per bankoverschrijving het geld heeft overgemaakt, kan het een aantal dagen duren voordat wij de betaling op onze rekening hebben. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u automatisch een bericht en zullen wij uw bestelling dezelfde werkdag verzenden.

- Ik heb na drie werkdagen nog steeds geen bevestiging gehad van ontvangst van betaling van ParfumWebshop.nl.
Wanneer u het geld heeft overgemaakt vanaf een Nederlandse bankrekening kan het zijn dat er iets is fout gegaan bij het verwerken van de betaling. Wanneer u al langer dan drie werkdagen geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.

Levering

- Wat zijn de verzendkosten?
Kijk op deze pagina voor meer informatie.

- Ik heb verkeerde producten ontvangen in mijn bestelling
Helaas worden er wel eens fouten gemaakt bij het inpakken van een bestelling waardoor u een ander product ontvangt dan u heeft besteld. Wanneer dit bij uw bestelling het geval is, raden wij u aan direct telefonisch contact met ons op te nemen.

- Ik wil een product ruilen/retourneren
Retourneren is altijd mogelijk, echter dient het product onbeschadigd te zijn en nog niet uitgepakt. Klik hier voor meer informatie over retourneren.

- Ik heb al een bevestiging van betaling gehad maar nog geen bestelling ontvangen
Uw bestelling is overgedragen aan PostNL. Mogelijk heeft uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling volgen via de Track&Trace code die u heeft ontvangen via de E-mail. Wanneer u niet binnen 3 werkdagen (na betalingsbevestiging) uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.