Tot 40 dagen retour bedenktijd
Gratis bezorging en sample(s) vanaf €45

Bezorging

Op deze pagina vind je meer informatie over de bezorging van jouw bestelling.

Verzendkosten

Een product gevonden in onze webshop dat je graag wilt bestellen? Je betaalt de volgende verzendkosten in Nederland, België en Duitsland:

Verzendkosten Nederland
Tot €45: €3,95
Vanaf €45: Gratis 

Verzendkosten Belgie en Duitsland
Tot €79: €5,50
Vanaf €79: Gratis

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Levertijd

In verband met Koningsdag gelden voor vrijdag en zaterdag afwijkende levertijden ten opzichten van ons reguliere bezorgschema. Hieronder onze afwijkende bezorgtijden:

Besteldag Bestellen voor ..., 
dezelfde dag
verstuurd
Verwachte
1e bezorging
Beschikbaar bij PostNL punt
indien niet thuis bij 1e poging
Vr 26/4 - Maandag Dinsdag
Za 27/4 - Dinsdag Woensdag


Hieronder vind je ons reguliere schema:

Besteldag Bestellen voor ..., 
dezelfde dag
verstuurd
Verwachte
1e bezorging
Beschikbaar bij PostNL punt
indien niet thuis bij 1e poging
Maandag 23:00 uur Dinsdag Woensdag
Dinsdag 23:00 uur Woensdag Donderdag
Woensdag 23:00 uur Donderdag Vrijdag
Donderdag 23:00 uur Vrijdag Zaterdag
Vrijdag 23:00 uur Zaterdag Maandag
Zaterdag 15:30 uur Maandag Dinsdag
Zondag 00:00 uur Dinsdag Woensdag

Jouw bestelling zal zo snel mogelijk worden bezorgd. Wij garanderen dat je bestelling dezelfde dag wordt verstuurd volgens bovenstaande besteltijden met uitzondering van feestdagen. Helaas kan het soms zijn dat door de drukte bij PostNL, je pakket een dag vertraging oploopt bij de bezorging. Houd daarom altijd de Track&Trace link in de gaten. Gaat je bestelling naar België? Houd er dan rekening mee dat de levertijd 1-2 werkdagen is.

Kies je voor een betaling met een Bankoverschrijving? Houd er dan rekening mee dat de verwerking van deze betaling 2 tot 3 dagen duurt. Wanneer de betaling is ontvangen, versturen wij direct het pakket..

Bestelling volgen

Wanneer je bestelling is ingepakt en overgedragen aan PostNL, ontvang je een E-mail met hierin de Track&Trace link van het pakket, zodat je de bestelling kunt volgen. Nog geen mail ontvangen? Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter in je e-mail. Ons advies is om de spamfilterinstellingen te controleren en waar nodig aan te passen. Kom je er toch niet helemaal uit? Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen.

Niet thuis op moment van levering

Jammer! Je hebt waarschijnlijk net het bezorgmoment gemist of bent niet thuis op het moment van levering. Gelukkig wordt je pakket afgegeven bij de buren of gebracht naar een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Alle actuele informatie over je bestelling zie je in de Track&Trace link. Zo weet je precies waar jouw pakket zich bevindt.

Geen bezorging bij de buren

Je kunt er in onze webshop voor kiezen om je pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kies je zelf een tijd die voor jou het beste uitkomt. Vergeet bij het ophalen van het pakket met jouw bestelling niet je legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 7 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.

Bestelling ophalen bij PostNL afhaalpunt

Je kunt er in onze webshop voor kiezen om je pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kies je zelf een tijd die voor jou het beste uitkomt. Vergeet bij het ophalen van je pakket niet je legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 7 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.

Het PostNL-afhaalpunt kan gekozen worden tijdens het bestellen nadat je je adres hebt ingevoerd. Vervolgens verschijnt onderaan bij het PostNL verzendgedeelte de knop "Ophaalpunt" waarna je zelf het gewenste punt kunt selecteren.

Avondbezorging

Op werkdagen is het mogelijk om je bestelling in de avond te laten bezorgen. PostNL bezorgt je bestelling dan tussen 18:00 uur en 21:30 uur. Je kunt dit aangeven door het avond tijdvak te selecteren bij de PostNL verzendoptie. PostNL vraagt voor deze service €1,50 bovenop het standaard verzendtarief.

Verkeerde bestelling ontvangen

Helaas kan het gebeuren dat er iets mis gaat bij het klaarmaken van je bestelling. Mocht dit gebeuren, dan vinden wij dit erg vervelend en doen wij er alles aan om dit op te lossen. Is dit bij jouw bestelling het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar dezelfde dag nog het probleem op te lossen.

Het retouradres dat u kunt gebruiken, indien je contact met ons hebt gehad, is:
Grandeur
Venneperstraat 5
2151AP  Nieuw-Vennep.
 

← Terug naar klantenservice overzicht