Levering

Verzendkosten

De weergegeven prijzen van de producten zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten Nederland
Tot €45,-: €3,95
Vanaf €45,-: Gratis 

Verzendkosten Belgie en Duitsland
Tot €79,-: €4,95
Vanaf €79,-: Gratis

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL.

Levertijd


Hieronder vindt u ons reguliere bezorgschema. Op maandag t/m zaterdag wordt uw bestelling dezelfde dag voor u verwerkt met uitzondering van feestdagen. Ontdek in het schema hieronder wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

Besteldag Bestellen voor ..., 
dezelfde dag
verstuurd
1e bezorging Beschikbaar bij PostNL punt
indien niet thuis bij 1e poging
Maandag 17:30 uur Dinsdag Woensdag
Dinsdag 17:30 uur Woensdag Donderdag
Woensdag 17:30 uur Donderdag Vrijdag
Donderdag 17:30 uur Vrijdag Zaterdag
Vrijdag 17:30 uur Zaterdag Maandag
Zaterdag 16:30 uur Maandag Dinsdag
Zondag - Dinsdag Woensdag


Bovenstaande levertijden gelden wanneer u betaalt met iDEAL, Bancontact of kiest voor AfterPay. Wanneer u kiest voor Bankoverschrijving dient u er rekening mee te houden dat de verwerking van de betaling 2 tot 3 werkdagen in beslag neemt. Zodra de betaling is binnen gekomen zal de bestelling worden verstuurd. 

> Let op: alle bezorgdiensten hebben aangegeven dat zij extreme drukte verwachten voor Black Friday en Kerst waarvoor zij extra capiciteit hebben ingeschakeld. Zij doen hun uiterste best om de pakketten de volgende dag te bezorgen maar het zou incidentieel voor kunnen komen dat een pakket te laat in een betreffend depot terecht komt, waardoor deze niet de volgende dag uitgeleverd kan worden. Houdt voor het meest actuele beeld de Track&Trace link in de gaten die u van ons ontvangt.

Bestelling volgen

U krijgt een E-mail wanneer wij uw bestelling hebben overdragen aan PostNL. U ontvangt deze E-mail nadat wij uw betaling hebben ontvangen (of u heeft gekozen voor Betaal na Ontvangst). In deze E-mail vindt u ook de Track&Trace code van uw pakket zodat u uw bestelling ook zodra wij deze hebben overgedragen aan PostNL, kunt blijven volgen. Ontvangt u geen E-mails van ons? Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht u er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Niet thuis op moment van levering

Niemand thuis? Dan geeft PostNL het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-locatie in de buurt. Volg voor de meest actuele informatie over uw pakket de Track&Trace link die u van ons ontvangt. Houdt er rekening mee dat als de bezorger het pakket naar een PostNL punt heeft gebracht u niet vergeet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Geen bezorging bij de buren

Wilt u geen bezorging bij de buren? Klik dan op de Kassa pagina nadat u bent ingelogd of uw adres heeft ingevuld bij de PostNL bezorgopties op de knop "Meer bezorgopties". Vervolgens kunt u bij "Extra's" "bij niet thuis, niet bij buren bezorgen" aanvinken. Dit zal hierdoor automatisch door de PostNL software op het adres label worden vermeld, zodat de bezorger hiervan op de hoogte is. Voor deze service vraagt PostNL €0,50 extra bovenop de normale verzendkosten om zo te compenseren dat de bezorger de volgende dag opnieuw moet terug komen als hij u niet thuis treft.

Bestelling bezorgen bij PostNL afhaalpunt

Blijf niet de hele dag thuis, wachtend op de bezorger. Laat de bestelling afleveren bij een PostNL-afhaalpunt en haal uw bestelling op zodra het u uitkomt. U kunt zelf een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt kiezen. Vergeet bij het ophalen van uw pakket niet uw legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 7 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.

U kunt een afhaalpunt kiezen op de kassa pagina. Hiervoor dient u eerst uw factuur adres te hebben ingevuld. Klik vervolgens onder het kopje verzending op de zwarte knop "Bekijk meer bezorgopties". Vervolgens zal bij de PostNL bezorgopties de dichtstbijzijnde afhaalpunten worden getoond waaruit u kunt kiezen.

Avondbezorging

Op werkdagen is het mogelijk om uw bestelling specifiek in de avond te laten bezorgen. PostNL bezorgt uw bestelling dan tussen 18:00 uur en 21:30 uur. U kunt dit aangeven door op de Kassa pagina bij PostNL te klikken op ze zwarte knop met de tekst "Bekijk meer bezorgopties". Deze knop wordt zichtbaar zodra u uw adres heeft ingevuld of bent ingelogd. Vervolgens kunt u bij Bezorgen kiezen voor Avondlevering. PostNL vraagt voor deze service €1,65 boven op het standaard verzendtarief.

Verkeerde bestelling ontvangen

Helaas komt het wel eens voor dat er een fout wordt gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. Zo is het mogelijk dat u de verkeerde producten ontvangt. Wanneer dit bij uw bestelling het geval is, raden wij u aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij streven ernaar dezelfde dag nog met een oplossing te komen.

A.u.b. geen producten retour sturen voordat u contact met ons heeft gehad.

Het retouradres dat u kunt gebruiken, indien u contact met ons heeft gehad, is:
Grandeur
Venneperstraat 5
2151AP  Nieuw-Vennep.

De kosten voor het retoursturen (€6,95) zullen wij crediteren op uw rekening.
Gelieve bij het retour zenden duidelijk uw naam en bestelnummer te vermelden.