Levering

Verzendkosten

De weergegeven prijzen van de producten zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten Nederland
ACTIE: Tijdelijk gratis verzending boven de €49,-
Normaal:
Tot €60,-: €3,95
Vanaf €60,-: Gratis

Verzendkosten Belgie en Duitsland
Tot €100,-: €4,95
Vanaf €100,-: Gratis

Lip en oog make-up
De verzendkosten voor diverse lip en oog make-up zijn voordeliger. Dit staat bij de specifieke producten aangegeven boven de productprijs.
Nederland: €2,95
Belgie en Duitsland: €3,95.

Uw bestelling wordt verzonden via PostNL.

Levertijd

PostNL zal uw bestelling volgens onderstaand schema bezorgen. Met uitzondering van feestdagen.

Besteldag Bestellen voor ..., 
dezelfde dag
verstuurd
1e bezorging 2e bezorging,
indien niet thuis
bij 1e bezorging
Maandag 17:30 uur Dinsdag Woensdag
Dinsdag 17:30 uur Woensdag Donderdag
Woensdag 17:30 uur Donderdag Vrijdag
Donderdag 17:30 uur Vrijdag Zaterdag
Vrijdag 17:30 uur Zaterdag Maandag
Zaterdag 16:30 uur Maandag Dinsdag
Zondag - Dinsdag  Woensdag

Bovenstaande levertijden gelden wanneer u betaalt met iDEAL, Bancontact of kiest voor AfterPay. Wanneer u kiest voor Bankoverschrijving dient u er rekening mee te houden dat de verwerking van de betaling 2 tot 3 werkdagen in beslag neemt. Zodra de betaling is binnen gekomen zal de bestelling worden verstuurd. 

Ruimere besteltijden voor de feestdagen

Als extra service voor de feestdagen zullen wij zowel voor Sinterklaas als voor Kerst 's avonds tot 21:00 uur bestellingen verwerken. Hieronder vindt u het complete bezorgschema waarop u kunt zien op welke dagen wij langer dan gebruikelijk bestellingen verwerken en dezelfde dag overdragen aan PostNL.

Besteldag Bestellen voor ..., 
dezelfde dag
verstuurd
1e bezorging 2e bezorging,
indien niet thuis
bij 1e bezorging
Ma 27/11 17:30 uur Dinsdag Woensdag
Di 28/11 21:00 uur Woensdag Donderdag
Wo 29/11 21:00 uur Donderdag Vrijdag
Do 30/11 21:00 uur Vrijdag Zaterdag
Vr 01/12 21:00 uur Zaterdag Maandag
Za 02/12 16:30 uur Maandag Dinsdag
Zo 03/12 - Dinsdag  Woensdag
Ma 04/12 17:30 uur Dinsdag Woensdag

Het verdere schema volgt later. Bovenstaande levertijden gelden wanneer u betaalt met iDEAL, Bancontact of kiest voor AfterPay. Wanneer u kiest voor Bankoverschrijving dient u er rekening mee te houden dat de verwerking van de betaling 2 tot 3 werkdagen in beslag neemt. Zodra de betaling is binnen gekomen zal de bestelling worden verstuurd. 

> Let op: boven genoemde tijden zijn richttijden die in 99% van de gevallen worden nagekomen. Incidenteel kan het gebeuren dat PostNL langer dan een werkdag nodig heeft om een pakket te bezorger.

Bestelling volgen

U krijgt een E-mail wanneer wij uw bestelling hebben overdragen aan PostNL. U ontvangt deze E-mail nadat wij uw betaling hebben ontvangen (of u heeft gekozen voor Betaal na Ontvangst). In deze E-mail vindt u ook de Track&Trace code van uw pakket zodat u uw bestelling ook zodra wij deze hebben overgedragen aan PostNL, kunt blijven volgen. Ontvangt u geen E-mails van ons? Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht u er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Niet thuis op moment van levering

Gaat u een pakket ontvangen maar u bent niet thuis en uw buren kunnen het pakket ook niet ontvangen? Dan krijgt bij de eerste bezorgpoging u een bericht van de chauffeur. Op dit PostNL niet thuis bericht staat uw ‘Niet-thuis-code’. Hiermee kunt u op https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Die keuze kunt u maken tot 22:00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging. U kunt voor deze tweede poging voor uw pakket bezorging kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • Pakket ontvangen bij het oorspronkelijke adres op een andere dag tot 6 dagen vooruit.
  • Pakket ophalen bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Pakket ophalen bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
  • Pakket bezorgen op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (1,95 euro).

Wanneer u geen keuze maakt, vindt de pakket bezorging de volgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) plaats, zoals u van PostNL gewend bent. U kunt ook online bekijken hoe laat u de pakketchauffeur kan verwachten. Wanneer u bij de tweede pakket bezorging niet thuis bent, stopt de pakketchauffeur een bericht in de bus waarmee u uw zending bij een Postkantoor in de buurt kunt afhalen. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u het pakket ophaalt.

Geen bezorging bij de buren

Wilt u geen bezorging bij de buren? Klik dan op de Kassa pagina bij de PostNL bezorgopties op de knop "Kies andere afhaalpunt of bezorgtijd". Vervolgens kunt u bij "Extra's" "bij niet thuis, niet bij buren bezorgen" aanvinken. Dit zal tevens op uw etiket worden vermeld zodat de bezorger hiervan op de hoogte is. Voor deze service vraagt PostNL €0,65 extra bovenop de normale verzendkosten.

Bestelling bezorgen bij PostNL afhaalpunt

Blijf niet de hele dag thuis, wachtend op de bezorger. Laat de bestelling afleveren bij een PostNL-afhaalpunt en haal uw bestelling op zodra het u uitkomt. U kunt zelf een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt kiezen. Vergeet bij het ophalen van uw pakket niet uw legitimatie mee te nemen. Het pakket zal na 10 dagen weer retour worden gestuurd. Wacht dus niet te lang met afhalen.

U kunt een afhaalpunt kiezen op de kassa pagina. Hiervoor dient u eerst uw factuur adres te hebben ingevuld. Klik vervolgens onder het kopje verzending op de zwarte knop "Bekijk meer bezorgopties". Vervolgens zal bij de PostNL bezorgopties de dichtstbijzijnde afhaalpunten worden getoond waaruit u kunt kiezen.

Avondbezorging

Op werkdagen is het mogelijk om uw bestelling specifiek in de avond te laten bezorgen. PostNL bezorgt uw bestelling dan tussen 18:00 uur en 21:30 uur. U kunt dit aangeven door op de Kassa pagina bij PostNL te klikken op ze zwarte knop met de tekst "Bekijk meer bezorgopties". Deze knop wordt zichtbaar zodra u uw adres heeft ingevuld of bent ingelogd. Vervolgens kunt u bij Bezorgen kiezen voor Avondlevering. PostNL vraagt voor deze service €1,65 boven op het standaard verzendtarief.

Verkeerde bestelling ontvangen

Helaas komt het wel eens voor dat er een fout wordt gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. Zo is het mogelijk dat u de verkeerde producten ontvangt. Wanneer dit bij uw bestelling het geval is, raden wij u aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij streven ernaar dezelfde dag nog met een oplossing te komen.

A.u.b. geen producten retour sturen voordat u contact met ons heeft gehad.

Het retouradres dat u kunt gebruiken, indien u contact met ons heeft gehad, is:
Grandeur
Venneperstraat 5
2151AP  Nieuw-Vennep.

De kosten voor het retoursturen (€6,95) zullen wij crediteren op uw rekening.
Gelieve bij het retour zenden duidelijk uw naam en bestelnummer te vermelden.