Retourneren

Toch het verkeerde product besteld of ziet u liever af van uw aankoop? Producten kunnen bij ons binnen 15 dagen na ontvangst van het product geretourneerd worden indien deze voldoen aan de voorwaarden in de alinea hieronder.

Welke producten kan ik retourneren?

Alle producten kunnen geretourneerd worden, tenzij zij niet voldoen aan onderstaande voorwaarden.
Om hygiënische redenen kunnen producten niet geretourneerd worden indien:
- de verzegeling of sealing is verbroken.
- deze beschadigd of gebruikt zijn.

Hoe kan ik een product retourneren?

Controleer of het product voldoet aan de voorwaarden zoals deze in de alinea hierboven worden beschreven. Meld binnen 15 dagen na ontvangt van het product per E-mail aan onze klantenservice dat u gebruikt wilt maken van het heroepingsrecht. Om het ontbindingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te ontbinden. U zou dit kunnen doen door gebruik te maken van dit standaard herroepingsformulier voor ontbinding (download). Vervolgens kunt u het product retour sturen. 

Wat zijn de kosten om het product te retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. PostNL pakketzendingen binnen Nederland bedragen €6,95.

Geld terug

Als het product in originele staat is, met verpakking en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening. We doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar u kunt ervan uitgaan dat u uiterlijk 14 dagen na retour het geld terug heeft.

ParfumWebshop.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering)  door ParfumWebshop.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. ParfumWebshop.nl wacht met met terugbetalen tot het product retour is ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Waar moet ik het product naar retour sturen?

Indien het product aan alle bovenstaande retourvoorwaarden voldoet en u het gebruik van uw heroepingsrecht aan ons kenbaar heeft gemaakt kunt u het product retour sturen naar onderstaand adres:

Retouradres
Grandeur
Venneperstraat 5
2151 AP  Nieuw-Vennep

Kan ik zelf mijn product bij jullie retour komen brengen?

Het is mogelijk om op afspraak een product retour te komen brengen in onze parfumerie in Nieuw-Vennep. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 0252 347071.